Принесли Aspire 2920 на діагностику.... - 4 Березня 2010 - Сайт сервісного центру "Ренесанс"
Пт, 02.12.2016, 19:57
Сайт сервісного центру "Ренесанс"
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу
Календар новин
«  Березень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Друзі сайту
Міні-чат
200
Головна » 2010 » Березень » 4 » Принесли Aspire 2920 на діагностику....
Принесли Aspire 2920 на діагностику....
19:27
   Отже.. принесли нетбук на повторну діагностику. В попередньому, до нас сервісі сказали що "мертва" відеокарта. Клієнт попросив підтвердити.
Сама проблема - зображення не "розгортається" на весь дисплей по горизонталі, а по вертикалі "тікає" в низ, при чому саме зображення виглядає розтягнутим.

Те що це не відеокарта, вірніше не чіп - визначили, по перше - тим, що коли підключити зовнішній дисплей - зображення якісне без спотворень, а по-друге від краю до середини і від середини до краю з ліва на право по горизонталі зображення чорної картинки переходить з повноцінного чорного до білого до середини і далі переходить в чорний, при чому видно характерні білі вертикальні смуги а саме зображення супроводжується муаром. Саме ці моменти і підтвердили що проблема з дисплеєм і вона вирішується його заміною.
   В практиці був випадок, коли принесли ноутбук, в якого був глюк з зображенням  на дисплеї. Проявлялося в тому, що наприклад було видно 6-сть робочих столів... 3-и по горизонталі та 2-а по вертикалі. Аналогічна картинка була на зовнішньому моніторі, який підключали до ноутбука. Тоді виною у цьому був дійсно відео чіп.


Ось тут видно, як "обрубало" з правої сторони та як частина робочого столу "втікла" в низ.

Тут видно перепад чорного кольору та білі, вертикальні смуги.

Така картинка коли зайти в BIOS.

Може хтось стикався з такою несправністю та знає як її вирішити (крім заміни дисплею звісно ))) ) то поділіться будь-ласка.


Переглядів: 946 | Додав: renesanse | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1
1  
Даний дефект є заводським браком. І відповідно підлягає заміні по гарантії в гарантійний період. І по сервіс мануалу рішення полягає в прошивці самого біоса (некоректна робота мат. плати з екраном, або ж заміні екрана (матриці).
В гарантійний сервіс першого ступеня в м.Тернопіль - даний апарат не попадав. Можемо запропонувати матрицю нову - по ціні 950 грн.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Ренесанс © 2016

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0